gtblandat

Direktlänk till inlägg 31 juli 2012

Gt blogg?

Av Gt hotel - 31 juli 2012 12:21

Hej! Jag har skapat en blogg som bara har med gthotel att göra. Gthotel är en virtuell värld som är för tonåringar. Man lär sig till exempel att utöka sina byteskunskaper. ''Mynt'' är något man köper möbler i shopen för. Nästan alla möbler är jätte billiga. Förutom om man vill köpa Rares och sånt, då kostar det lite mer. gthotel.org ägs av Vincent, på gthotel heter han:  vin        . Han har iaf gjort en jätte bra sida! och det är jag nog inte ensam om att tycka. Träffa kompisar & spela spel gör man också. Bygger fina rum kanske? Det finns personal på gt som man kan anmäla saker till. Till exempel om någon har utnyttjat dej sexuellt, eller något annat problem! Är du inte medlem än? Gå in på:   www.gthotel.org



Jag kommer göra minst 1 inlägg om dagen.



Mvh:  gtblandat.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation


Gtblandat!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gtblandning


Ovido - Quiz & Flashcards